Onze expertise zetten we het liefst breed in. Want we werken voor ambitieuze opdrachtgevers in business-to-business segment, voor foodmerken, het Doe-Het-Zelf-kanaal én voor de overheid en non-profit. Je kunt dus wel stellen dat onze opdrachtgevers net zo divers zijn als onze oplossingen. Juist deze brede ervaring zorgt ervoor dat we ons in iedere vraag kunnen inleven, maar ook kennis vanuit andere branches kunnen delen. Zo geven we op elke vraag een uniek antwoord zonder daarbij voorbij te gaan aan branche-specifieke uitdagingen.
Onze roots liggen bij fast moving consumer goods. Die passie voor food hebben we door de jaren heen behouden. Daarom weten wij bij uitstek hoe we jouw merk activeren op de winkelvloer. We bouwen op onze betrouwbaarheid en vakmanschap. Niet geheel toevallig zijn dat ook twee belangrijke competenties waar je als business-to-business merk aan moet voldoen. Je kernwaarden consistent uitdragen en daarnaast je potentiële doelgroep verrassen met zinvolle kennis op relevante plaatsen. Dat is precies het spanningsveld waarbinnen wij opereren. Wij vinden voor jouw merk de optimale mix.
“Het draait allemaal om inlevingsvermogen en een oplossingsgerichte mind-set.”
Een maatschappelijk thema op de kaart zetten om bewustwording of gedragsverandering te creëren, lijkt ogenschijnlijk een heel ander verhaal. Toch zijn er veel raakvlakken met business-to-business. De manier van doelgroepen doorgronden en dan duurzame oplossingen aandragen, is vergelijkbaar. Het draait allemaal om inlevingsvermogen en een oplossingsgerichte mindset. Die houding hebben wij bij al het werk dat we dagelijks doen voor gemeentes, overheids- en non-profit organisaties.
De kracht van communicatie begint bij het inleven in je doelgroep. Met creatieve ideeën brengen wij hen in beweging.