Effectieve campagnes en onderscheidende huisstijlen
Een langetermijnvisie omzetten naar een creatieve campagne of een nieuwe identiteit. Om vanuit daar samen verder te bouwen aan je merk. Met onze roots in de business-to-consumerwereld, pakken wij jouw vraag net even anders aan. En laat dat nu net zijn wat goed werkt in het business-to-business segment. Door te ‘raken’ met de juiste boodschap. Samen gaan we op zoek naar je unieke waarden en ontwikkelen vanuit daar onderscheidende marketingcommunicatie-concepten.
Handelspartners van fabrikanten en handelsorganisaties zijn (terecht) zeer kritisch. Opvallen, onderscheiden, raken, geloofwaardig zijn, nieuwsgierigheid creëren, interactie uitlokken en evalueren. Wij weten als geen ander dat mooie plaatjes of leuke praatjes niet genoeg zijn om een effectieve merkactivatie te creëren in het business-to-business-kanaal.
Een goede strategie vraagt om een zorgvuldige aanpak, waarbij elk aspect de revue passeert. Dat begint bij doelgroepbepaling en -benadering. Maar zeker zo belangrijk zijn het kiezen van het juiste momentum voor een campagne, het najagen van effect op imago en deskundigheid en het meewegen van mogelijke emoties of bezwaren bij de doelgroep. Dat doen wij met de grootste zorgvuldigheid.
Inmiddels hebben we bewezen originele, maar vooral altijd zeer effectieve business-to-business-campagnes te realiseren voor zowel grote als middelgrote ondernemingen. Ook ontwikkelden we voor een aantal van hen een sterke en onderscheidende huisstijl.