Martin’s Choice

Hét antwoord op een veranderende eetcultuur

We zien het overal om ons heen. Mensen maken meer en meer bewuste keuzes in wat ze eten. Regelmatig wordt er gekozen voor een dagje zónder vlees. Maar dan moet het wel lekker zijn! Daarom introduceerde Martin van den Dungen – De Vegetarische Traiteur – het merk Martin’s Choice: een uitgebreid assortiment 100% plantaardige producten. Smaakvolle producten voor een breed publiek, waarmee eenvoudig wordt ingespeeld op de veranderende eetcultuur.

100% plantaardig, 200% smaak!

  • mc_01

Martin’s Choice verovert Nederland

Startend vanuit de regio Groot Amsterdam heeft Martin’s Choice de ambitie om heel Nederland te gaan veroveren. Waarbij de focus zal liggen op horeca, grootkeuken en cateraars. KR tekende voor de identiteit én de introductie-activiteit van Martin’s Choice. Ondersteunende proeverijen en kookworkshops bekrachtigen daarbij de vele mogelijkheden van het merk. ‘En passent’ ontwikkelden wij ook nog het nieuwe logo voor De Vegetarische Traiteur zelf.

Meer weten?

Neem contact op met Michel, die weet er alles van!

michel

Michel Kokshoorn
De K van KR
michel@kokshoorn-riemens.com
06-53880925