Verfrissend. Met een variatie in smaken. En tegelijkertijd een verantwoorde keuze. SPA wil nog meer consumenten verleiden om vaker én meer water te drinken. Wij hielpen SPA voor het zesde jaar op rij extra verkoop te genereren door op de juiste plek op het juiste moment prominent aanwezig te zijn. Hoe? Met een bruisende winkelactivatie!
Bij een gezonde levensstijl hoort bewust eten en voldoende beweging. Maar wat we niet altijd beseffen, is dat beter drinken ook helpt. SPA wil de consument bewust maken dat puur, natuurlijk water drinken belangrijk is. Met een opvallende buitenschappositie en sterke winactie brengen we SPA bij een nóg grotere groep consumenten onder de aandacht. Passend bij de merkwaarden én het karakter van de doelgroep activeren we de consument ieder jaar weer op opvallende en verrassende wijze.
Ieder jaar dagen wij onszelf uit om opnieuw een creatieve oplossing te bedenken om een extra boost aan omzet en brand awareness te geven. De identiteit en uitstraling van SPA zijn daarbij het uitgangspunt. De onderscheidende kracht van SPA is belangrijk. De connectie met de consument nóg belangrijker. Daarom zetten we voor SPA permanente second placements in. Op die manier vergroten we het aantal touchpoints met de consument, wat leidt tot een hogere rotatie. Doordat we SPA begrijpen, schieten we raak!