Heel Europa laten genieten van versgeperst sap en andere smakelijke genietproducten, dat is de missie van Hoogesteger. Met de oude huisstijl, zouden ze deze ambitieuze plannen niet waarmaken. Maar hoe dan wel? Samen met Hoogesteger ontwikkelden we een frisse visuele identiteit. Het resultaat? Een merkbeleving die alle zintuigen prikkelt.
Hoogesteger creëert heerlijke producten op basis van versgeperst groente- en fruitsap. Van sappen en smoothies tot shots en fruitijsjes. Dat de passie van deze écht verse producten van binnenuit Hoogesteger komt, staat als een paal boven water. En dat proef je. Een team van experts zet iedere dag hun kennis en ervaring in om alle verwachtingen, steeds weer, te overtreffen.
Deze passie goed overbrengen op de verschillende doelgroepen, is één van de uitdagingen waar wij onze tanden in hebben gezet. Met als doel het bedrijf te positioneren als dé partner in koudgeperst sap. En daar hoort een uitstraling bij die net zo lekker is als de producten die de fabriek dagelijks verlaten.
Samen met Hoogesteger zijn we op zoek gegaan naar de ingrediënten voor een succesvolle herpositionering. We speelden hierop in met de veelzeggende pay-off ‘partner in premium freshness’ en ontwikkelden een smaakvolle visuele identiteit die laat zien dat vers bij Hoogesteger ook écht vers is.
Met een redesign van het logo, een verse corporate story en een nieuwe visuele identiteit legden we de basis voor verschillende communicatiemiddelen. We ontwikkelden een brand manual die we vertaalden in flyers, advertenties, productverpakkingen en een beursstand, waarbij we in het hele traject veel zorg uit handen hebben genomen. We coördineerden de samenwerking met specialisten zoals Elephant, die de nieuwe website van Hoogesteger verzorgde, en Ministerie van Beeld voor het vastleggen van de nieuwe key-visuals.
Met haar nieuwe visuele identiteit heeft Hoogesteger een belangrijke stap gezet richting de toekomst. Via alle kanalen, zowel print als digitaal, deelt het bedrijf vanaf nu haar passie voor vers met heel Europa.