Koudijs Animal Nutrition

Alles begint bij ‘de rode stip’

In de Agri-foodsector wordt de markt van animal nutrition gedomineerd door een beperkt aantal belangrijke internationale spelers. Koudijs Animal Nutrition is er daar één van. Een mooi Hollands bedrijf met een meer dan uitstekende positie in Afrika en het Nabije en Verre Oosten. De enorme groei die het bedrijf doormaakt, zorgde voor een sterke behoefte aan een nieuw internationaal communicatieconcept met een krachtig en onderscheidend visual design. Aan één ding mocht niet getornd worden: het herkenbare logo met ‘de rode stip’.

Uitbouw van een merk

Door op zoek te gaan naar de kern van ‘Performance’ lukte het om Koudijs een geheel eigen gezicht te geven en het communicatieplatform hierdoor naar een hoger niveau te tillen. De stip was niet meer een afsluiting, maar werd een begin.

Grenzeloze ambitie en internationale klanten

Koudijs deed en doet zoveel méér dan het verkopen van diervoeders. Zo helpen ze boeren met hun bedrijfsvoering. Leveren voederconcepten op maat. Nemen hun global know-how mee vanuit het Nederlandse moederbedrijf. Kortom, overal ter wereld dragen zij bij aan een gezonde groei van de lokale sector. Die mentaliteit werd door KR gevat in de nieuwe pay-off ‘Koudijs. Feeding performance’.

Interesse in onze aanpak?

Michel kan je alles over deze case vertellen. Neem gerust contact op.

Michel Kokshoorn
De K van KR
michel@krcommunicatie.nl
06-53880925