SPA

Opvallende winkelvloeractivatie

De consument leeft steeds bewuster en is op zoek naar een alternatief voor het reguliere frisdrankaanbod. Daarom stijgt de vraag naar water. In de warme zomermaanden wordt nog eens extra veel water gedronken. Voor SPA een reden om zich extra te onderscheiden van de concurrentie. Hoe? Door middel van een opvallende winkelactivatie waarmee SPA een prominente plek op de winkelvloer veroverde. Net als voorgaande jaren pakte KR deze klus op.

  • spa_compilatie-3-2017

Een uniek SPA schaduwdoek

KR bedacht de volledige invulling van de actie “Verfris je zomer met Spa”. Bij aankoop van een fles SPA (bruisend) maakte de consument kans op een uniek SPA schaduwdoek. Speciaal ontwikkeld en ontworpen voor deze actie. KR ontwikkelde een innovatieve ombouw  die voor één of twee displays of zelfs een eiland in te zetten moest zijn. Zo creëerden we voor ieder formaat winkel een passende presentatie.  Een opvallend detail is de beleving van het schaduwdoek aan de topkaart boven de display. Deze opvallende winner per store-actie was zomer 2017 te vinden in een paar honderd winkels. In een aantal winkels is ook het fysieke (te winnen) schaduwdoek (3 m x 3 m) opgehangen voor nog meer stopping power.

 

 

Ook opvallen op de winkelvloer?

Tinja legt graag uit hoe wij dat aanpakken.

Tinja Kamp

Tinja Kamp
tinja@krcommunicatie.nl
078-6143102