Tamoil

Wervingscampagne gericht op b2b ondernemers

Het ambitieuze Tamoil, dat al meer dan 50 jaar actief is op de brandstofmarkt, heeft een sterke relatie met haar dealers en exploitanten. Om verder te groeien, vroegen zij KR een opvallende campagne te ontwikkelen. KR bedacht de strategie, ontwikkelde de teasende keyvisual en vertaalde deze door naar diverse media en een speciale landingspagina. Met de gegenereerde leads ging sales op pad.

 

Keyvisual was de sleutel tot succes

In een niche markt zie je vaak dat iedereen op dezelfde wijze communiceert in de verwachting dat dit herkenning zal opleveren bij de doelgroep. En dat resulteert in niet al te opvallende en soms zelfs uitwisselbare beelden. Maar wat als we de doelgroep nu eens verrassen en hen op laagdrempelige wijze in contact kunnen laten komen met Tamoil. Dat was de basis voor het ontstaan deze visual. Door hem zowel online als offline te creëren konden we met relatief weinig middelen een goed zichtbare campagne creëren. Het resultaat? De doelstellingen werden ruim behaald.

Ook een kei van een keyvisual?

Bel Tinja en vraag naar de mogelijkheden.

Tinja Kamp
tinja@krcommunicatie.nl
078-6143102