R-Newt vernieuwt!

ContourdeTwern richt zich op sociaal werk. Het submerk R-Newt (spreek uit ‘renewed’) richt zich met haar unieke aanpak succesvol op de jongerendoelgroep. Met meerdere logo’s in omloop en de toevoeging van een nieuwe doelgroep, ontstond de behoefte aan een nieuwe krachtige identiteit. KR werkte hiervoor nauw samen met Elephant CS. Bijzonder aan dit project was de betrokkenheid van de werknemers.

  • rnewt_site_booklet
  • rnewt_site_nieuwsbrief
  • rnewt_site_website

De visie van betrokken werknemers zorgt voor een duidelijk gezicht

Tijdens de ontwikkeling van de merk- en visuele identiteit hebben we niet alleen het logo vormgegeven maar ook het proces zelf. Zo hebben alle medewerkers hun visie op R-Newt gegeven en is er vervolgens intensief met de focusgroep gewerkt aan de merkbelofte. Die merkbelofte, samen met de bestaande pijlers, vormden de basis voor de ontwikkeling van een nieuw beeldmerk voor de drie totaal verschillende doelgroepen. Het resulteerde in een project waar de medewerkers van R-Newt zich in herkennen, en waar we als KR bijzonder trots op zijn!

Op zoek naar een krachtige uitstraling voor uw merk?

Vraag naar Kevin, hij kan je er zeker bij helpen.

kevin

Kevin Sträter
kevin@krcommunicatie.nl
078 6143102