Koningsdag Dordrecht

Dordrecht heeft de spits afgebeten voor een eerste zeer geslaagde Koningsdag ‘nieuwe stijl’. En wij zijn er trots op dat we daaraan een flinke bijdrage hebben mogen leveren. Met ontzettend veel plezier hebben we in opdracht van de gemeente Dordrecht en Dordrecht Marketing een sterke huisstijl ontwikkeld, die past bij ‘feestelijk’, bij ‘Koninklijk’ en bij de stad Dordrecht. Deze eigentijdse Koningsdag identiteit is in korte tijd doorontwikkeld naar duidelijke informatiebronnen, een heldere website, opvallende decoraties en fraaie eye-catchers.

  • nieuwe

Een krachtige huisstijl

Het krachtige logo dat wij ontwikkelden is gebaseerd op een combinatie van een kroon en de letter ‘W’ van Willem en van Water. Het kroontje als vignet is veel gebruikt als feestelijke, kleurige confetti. Daarnaast zijn er 3D uitwerkingen van het vignet gecreëerd in de vorm van een megagrote kroon in het stadscentrum en drijvende kronen in de haven van Dordrecht. Een groot aantal scholen heeft meegewerkt aan het maken van de langste digitale vlaggenlijn ter wereld. Een project dat mooi past bij het thema van Koningsdag: verbinding!

MEER WETEN?

Neem contact op met Hans, die weet er alles van!

hans_4

Hans Riemens
hans@krcommunicatie.nl
078-6143102