Goed voor een ander challenge

Leev maakt gezonde en natuurlijke levensmiddelen en probeert daarmee goed voor anderen te zijn. Bovendien komt de volledige nettowinst van Leev ten goede aan diverse goede doelen. Vanuit die interessante merkbelofte bedachten en ontwikkelden wij de crossmediale Goed Voor Een Ander Challenge. De uitdaging was als volgt: kunnen we mensen aansporen om ook iets goeds voor een ander te doen? Als dit lukte doneerde Leev € 75.000 aan een door de challengers te kiezen goed doel.

  • leev_verpakkingen_hout

Goed doen op alle kanalen

Om mensen bekend te maken met de campagne en ze in beweging te krijgen ontwikkelden we het creatieve concept en vertaalden dat onder meer naar een teasende video, een actiewebsite, een activatie op de winkelvloer en samplingacties op verschillende plekken.

Na het behalen van de challenge kon iedereen online bepalen hoe de €75.000 verdeeld werd onder de goede doelen. Op deze manier werd nogmaals de betrokkenheid van de challengers/fans van Leev op een positieve manier aangesproken. Al met al een bijzonder project waar we dan ook erg trots op zijn!

Meer weten over crossmediale campagnes?

Hans vertelt je graag alles over onze middelenvrije aanpak.

hans_4

Hans Riemens
De R van KR
hans@krcommunicatie.nl
078 6143102